Geoblog.pl    bianc    Podróże    Śladami cara Mikołaja II po Rosji    w wiosce Rasputina
2007

w wiosce Rasputina

Rosja
Rosja, Tyumen\'

ta mapa chyba jakos nie chce dzialac,wiec nie zwracajcie uwagi na to gdzie niby jestem:)
dzis dojechalysmy do tiumenia, pierwszego duzego miasta syberii. od razu poczulysmy syberysjki podmuch! tu jest zimno! nie to ze spodziewalam sie upalow, ale bez przesady. dzis jeden autochton powiedzial ze normalna temp w tsyczniu to -35 st. ciekawe czy oni nosza skory np reniferow:) bylysmy dzis w wiosce rasputina. wioska jak wisoka- bidenie i smutno. Ale chatyne mial fajna. szkoda ze 10 m przed nia buduja jakis hotelik i teraz jej nie widac od strony drogi. ale moze to przyciagnie turystow chociaz kilku, bo na razie to wzbudzamy sensacje. i niestety muzeum bylo zamkniete wiec tylko z zewnatrz popodziwalysmy
Wczoraj, jeszcze na Uralu, odwiedzialm Uroczysko czterech braci- miejsce pierwotrnego pochowku cara i jego rodziny. to nawet mnisi przyszli sie zapytac czy chcialo mis e taki kawal jechach zeby zobaczyc jame gdzie kilkadzisiat lat lezalo kilka cial. Pewnie ze mi sie chcialo! to moj ukochany car! moja melancholia od razu minela i do tego kupilam mnostwo rzeczy z Rozmnowowami:)
odwiedzialm tez cerkiew na krowi, ktora stoi na miejscu domu ipatiewa- miejsca kazni rodziny carskiej. ladna,a le pan na mnie w sordku nakrzyczal ze nie umiem dobrze sie zegnac. i nie zorzumial wytlumaczenia ze jestem katoliczka. ale wybaczam mu, bo marzylam o zobaczeniu tego miejsca wiec nawet jakis dziadyga nie poppsul mej radosci.
i najwazniejsze- w jekaterynburgu mieszkalysmy u pani ktora miala wielkiego syberyjskiego kota. ja tez chce zeby biszkopt byl taki!!!
Karolinko- jakos tak wracam,wiec poswietujemy Twoja obrone. A dzownek mam wycisszony. i tak wogole to przydalaby sie jakas manifa w minsku co by inna wrsje nagrac:)
kacza- rob foty nowej chaty i napisz gdzie mniej wiecej teraz mieszkacie!
gosiu- fotki z majorki cudne. szczegolnie fajnie na nie popatrzec gdy za oknem deszcz i wiatr:0
bartku- fotki sie robia w wersji mnogiej, niestety ja bez cyfrowki wiec dopiero po powrocie podzielimy sie wrazeniami:)
dzieki wszystkim za czytanie tych wypocin. buzi z zimnej syberii

Michał z Oliwy
Michał z Oliwy - 2007-09-14 09:19
Bianco, łap w dłonie tę syberyjską przestrzeń. I wędruj jak najdłużej, bo potem będziesz żałowała, że tak krótko byłaś. A kotki mogą poczekać...
A jak będziesz nad Bajkałem to chociaż przejedź Krugłobajkałką z Portu Bajkał do Sliudanki..
Mocno ściskam

twoja Sis
twoja Sis - 2007-09-14 12:20
Bianus! Jestem z Ciebie dumna! Zwiedzaj is pelniaj marzenie. trzymam kicuki! glowa do gory i do zobczonka na Zaspie!!!!

Monia
Monia - 2007-09-15 01:36
Ale fajno! Zazdroszczę Ci Bianco! Zabierzesz mnie kiedyś do Rosji. A zobacz: http://i15.tinypic.com/35hgr4p.jpg, co to za kot? Heheh. Baw się ciągle dobrze.

Karolina i Wojtek
Karolina i Wojtek - 2007-09-15 12:15
Już się cieszę na fetę ale nie wracaj za szybko!! Tam jest jeszcze tyle do zobaczenia i mało turystów. Więc łap ducha przygody i (tu miało być niecenzuralne słowo) wracaj nad Bajkał! Tęsknimy i trzymamy kciuki.

brodacz
brodacz - 2007-09-15 16:29
powodzenia w dalszej podrozy i nie daj sie jakims plytkim amantom :)

wal do mnie na stronke - foty z przysiegi wrzucilem :)

tata
tata - 2007-09-15 23:52
niezalamoj mnie corcia.z polowy drogi to zawracaja /no wiesz kto/korzystaj z szansy bo to sie moze niepowtorzyc.

twoj stary
twoj stary - 2007-09-16 00:06
co ci dziecko chodzi po glowie . czytam wszystko od poczatku do konca tylko sie zastanawiam czy niebede sie musial rumienic za ciebie. ale glowa do gory i wal do przodu.

Admin
Admin - 2007-09-17 14:42
Poprawilem Tyumen na ten wlasciwy :)